Tuesday, August 29, 2017

Ceritera Wannsury

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...

Setelah bertahun tenggelam dalam Lautan Hindi,akhirnya daku timbul balik... lama betul tinggal karangan madah berhelah ni.. ahahaha.....Dulu kaki blogger juga walaupun tak femes mana pun.. Tapi dah tak boleh buka dah sebab tak update dah ... www.wannsury.com 


Insya Allah.. lepas ni,boleh la nak berkongsi cerita tentang macam mana kehidupan sekarang..maklumlah dah jadi mak-mak ni...tentu lah banyak cerita nak diceritakan...

Doa2kan lah ye ... kita rajin menaip lagi..
Yang mana tersinggah sini,nanti rajin lah nak follow kita dekat Ig ke FB ke @wannsury ...


Okay.bye